Aς αναλύσουμε τι θέλει να μας πει το παλικάρι
Α. Το βίντεο ξεκινά με ένα κοντινό στο πρόσωπο του με περιέργως φωτισμένα μάτια σαν να έχει "πεφωτιστεί" εσωτερικός και τον βλεπουμε να στέκεται ανάμεσα σε δύο κολώνες Ιονικού ρυθμού που σύμφωνα με τους Μασόνους συμβολίζει την σοφία.Αρα ο φιλαράκος μας πέρασε σε άλλο επιπεδο, ξέρει πράματα ανήκει αλλού τωρα. Οι δύο κολώνες που απεικονίζονται και υπάρχουν σε όλες τις μασονικές τελετές έιναι πανάρχαιο έθιμο των μυστικών σχολών, οι οποίες συμβολίζουν την πύλη πρός την μεγάλη γνώση.
Β. Το έπομενο που προκαλεί εντύπωση είναι μία τεράστια αλυσίδα με το κεφάλι του Χόρους που φοράει ο τραγουδιστής στο λαιμό. Ο Χόρους θεωρείται συμάντικός στις μυστικιστικές σχολές. Είναι ο θεός του ουρανού, συχνά απεικονίζεται με ένα μάτι το λεγόμενο Μάτι του Χόρους που στην Αίγυπτο ήταν σύμβολο Βασιλικής προστασίας και δύναμης πολλών οντοτήτων.
Ο συμβολίσμος του ενός ματιού έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φόρες από τις μυστικές “οργανώσεις” είναι ένα συμβολο που το βλέπουμε συνέχεια απο το χαρτονόμισμα του ένος δολαρίου μέχρι στα κινούμενα σχέδια που βλεπουν τα παιδιά. Ιδιαίτερης σημασίας είναι και για τους ελευθεροτέκτονες σαν σύμβολο, η διαδικασία ένος νέου μέλους το οποίο πρέπει να άνεβει τα σκαλοπάτια διαφόρων βαθμίδων σύχνα περιγράφεται σαν την διαδικασία που το Μάτι του Χόρους ανοίγει με σκοπό να σε διαφωτίσει και καλά.......
Ετσι λοιπόν ο Κένυ Ουεστ στέκεται στις στήλες-πύλες του “διαφωτισμού “ του ανάμεσα στου βέβηλους δηλαδή εμας και στον αποκλειστικό κόσμο των πεφωτισμένων.
Γ. Η είσοδος της πύλης με τις δύο στήλες φρουρείται από δύο κερασφόρα albino κορίτσια που κρατούν ένα (μαγικό μπαστούνι) “staff” Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους είναι πολύ ενθυμίζοντα των απεικωνίσεων των Ίσις και Χάθορ, θεές της αρχαίας Αιγύπτου. Μια άλλη νύξη στη αιγυπτιακή μαγεία.
Ιsis και Hathor στέφοντας τη βασίλισσα Nefertari. Και οι δύο θεές απεικονίστηκαν με κέρατα στα κεφάλια τους.
Χάθορ που κρατά ένα σκήπτρο με τον Φαραώ Ραμσή ΙΙ
Ο Kanye, ίσως συμβολίζοντας το Pharaoh, στέκεται στην πύλη στην αιώνια σοφία, σαν να εκτελεσθεί/να δολοφονηθεί/να θυσιαστεί κάτω από τα προσεκτικά μάτια της Χαθόρ, την «βασιλική θεά». Ισως οι θεές καλωσορίζουν τον Kanye «πίσω από το πέπλο,» προστατεύοντας τον σε αυτήν την ιεροτελεστία της μετάβασης στην αθανασία; Στους απόκρυφους κύκλους, οι νέοι υποψήφιοι πρέπει συμβολικά να πεθάνουν και αναγεννημένοι να ολοκληρώσουν τη διαδικασία έναρξής τους. Ολο αυτο δέν φαντάζει σαν μια αλληγορία για την έναρξή του;
Δ. Άλλη μια περίεργη απεικόνιση στο βίντεο κάτι που θυμίζει τη ιστορία του Δαμοκλή
Ο Δαμοκλης ήταν αυλικός στο παλάτι του Διονύσιου του Β' των Συρακουσών, ένας τύραννος του τέταρτου αιώνα Π.Χ. Μία μέρα ο Δαμοκλής αναφώνησε στον Διόνυσο ότι ως μεγάλο άτομο της δύναμης και αρχή του τόπου ήταν αληθινά τυχερό. Τοτε ο Διόνυσος ο Β' πρότεινε να αλλάξουν θέσεις με αυτον για μια ημέρα οπου θα μπορούσε να δοκιμάσει από πρώτο χέρι την τύχη του να είσαι κυρίαρχος.
Ο Δαμοκλης ήταν αυλικός στο παλάτι του Διονύσιου του Β' των Συρακουσών, ένας τύραννος του τέταρτου αιώνα Π.Χ. Μία μέρα ο Δαμοκλής αναφώνησε στον Διόνυσο ότι ως μεγάλο άτομο της δύναμης και αρχή του τόπου ήταν αληθινά τυχερό. Τοτε ο Διόνυσος ο Β' πρότεινε να αλλάξουν θέσεις με αυτον για μια ημέρα οπου θα μπορούσε να δοκιμάσει από πρώτο χέρι την τύχη του να είσαι κυρίαρχος.
Το βράδυ έγινε ένα μεγάλο συμπόσιο όπου ο Δαμοκλής απόλαυσε πάρα πολύ το να τον σερβίρουν και να τον υπερετούν σάν έναν βασιλιά. Μόνο στο τέλος του γεύματος κοίταξε επάνω από το κεφάλι του και παρατήρησε ένα ακονισμένο ξίφος .Αμέσως έχασε όλη την επιθυμία του για όλα τα πλούτη, συμπόσια, όμορφα κορίτσια και γενίκα ότι απολαμβάνει ένας βασιλιάς, και είπε στον Διόνυσο ότι δεν θέλει πιά να βρίσκεται στην θέση του, και με αυτό του απόδειξε ότι παρόλα τα πλούτη και λοιπά υπάρχει πάντα ο φόβος στη ζωή ενός βασιλιά
Η ιστορία του ξίφους συμβολίζει το συνεχή κίνδυνο που αντιμετωπίζουν εκείνοι σε θέσεις δύναμης. Ο Kanye στέκεται εκεί, σε μια κατάσταση της επικείμενης μοίρας, ξέροντας ότι μπορεί να εκτελεσθεί οποιαδήποτε στιγμή. Ακρίβως αφότου βλέπουμε το ξίφος μία φιγούρα εμφανίζεται κρατώντας ένα στιλέτο προσπαθώντας να τον καρφώσει. Η δολοφονία δεν θα συμβεί από το στιλέτο, εντούτοις, διότι δύο άλλες φιγούρες πηδούν από το πουθενά κρατώντας ξίφη για να ολοκληρώσουν τη «δολοφονία του βασιλιά.»
Η ιστορία του ξίφους συμβολίζει το συνεχή κίνδυνο που αντιμετωπίζουν εκείνοι σε θέσεις δύναμης. Ο Kanye στέκεται εκεί, σε μια κατάσταση της επικείμενης μοίρας, ξέροντας ότι μπορεί να εκτελεσθεί οποιαδήποτε στιγμή. Ακρίβως αφότου βλέπουμε το ξίφος μία φιγούρα εμφανίζεται κρατώντας ένα στιλέτο προσπαθώντας να τον καρφώσει. Η δολοφονία δεν θα συμβεί από το στιλέτο, εντούτοις, διότι δύο άλλες φιγούρες πηδούν από το πουθενά κρατώντας ξίφη για να ολοκληρώσουν τη «δολοφονία του βασιλιά.»
Παρατηρούμε απολυτη γεωμετρική συμμετρία στην απεικόνιση αυτής της τελετουργίας
Στο τελείωμα του βίντεο, βλεπουμε οι παρακμιακές γυναίκες και οι δολοφόνοι εξαφανίζονται δεδομένου ότι δύο ξίφη είναι έτοιμα να τον χτυπήσουν .” Θυσιάζουμε το βασιλιά; “
Η έννοια της βασιλοκτονίας απεικονίζεται στο εξώφυλο του μουσικού. Απεικονίζει τον Kanye που , εστεμμένο, με ένα ξίφος καρφωμένο στο κεφάλι. Προφανώς ο Kanye ήταν βασιλιάς και τώρα δολοφονήτε. Είναι αυτό ένα ακόμασύμβολο για ένα μασονικό τελετουργικό; Σημειώστε την πέτρα στην οποία το κεφάλι Kanye τοποθετείται. Είναι ο «τέλειος λίθος» των κτιστών που αντιπροσωπεύει την κατάσταση ενός τελειοποιημένου μεμυημένου.
Η έννοια της βασιλοκτονίας απεικονίζεται στο εξώφυλο του μουσικού. Απεικονίζει τον Kanye που , εστεμμένο, με ένα ξίφος καρφωμένο στο κεφάλι. Προφανώς ο Kanye ήταν βασιλιάς και τώρα δολοφονήτε. Είναι αυτό ένα ακόμασύμβολο για ένα μασονικό τελετουργικό; Σημειώστε την πέτρα στην οποία το κεφάλι Kanye τοποθετείται. Είναι ο «τέλειος λίθος» των κτιστών που αντιπροσωπεύει την κατάσταση ενός τελειοποιημένου μεμυημένου.
Μερικοί ερευνητές έχουν δηλώσει ότι η «δολοφονία του βασιλιά» είναι το όνομα μιας μασονικής ιεροτελεστίας πού γίνεται η μετάβασης για να λάβει ο μυημένος το 33ο βαθμό (δείτε το «Κing Kill 33 ″ από τους James Shelby Downard & Michael A. Hoffman ΙΙ). Ενδιαφέρουσα σημείωση είναι ότι Η το «Κing Kill 33 ″είναι επίσης το όνομα ενός τραγουδιού του/ης Marilyn Mason, με μάλλον ενδιαφέρον στοίχους. Οι ερευνητές έχουν αναφέρει ότι η δολοφονία των ιεροτελεστιών βασιλιάδων συμβαίνει συχνά στο κοινό σε δημόσια θέα, δεδομένου ότι περισσότεροι μάρτυρες δίνουν περισσότερη δύναμη στο τελετουργικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου